lördag 17 december 2016

Bilder på kattungarna, Riddarkullen

Jamen, då får jag försöka lägga ut bilderna på kattungarna igen. Så himla klumpigt av mig att radera mitt förra inlägg som för övrigt handlade om hur det var att få två kullar på tre veckor, och sedan mista alla fyra kattungar i den kull jag längtat supermycket efter att få fram. Sådant är livet som uppfödare, jag är iallafall glad över att mamma katt lever och mår bra. Hon kommer att paras om ganska snart vid nästa löp och så får vi hoppas att det går bättre den här gången.:) Så nya planer finns....

Här kommer i alla fall bilder på Riddarkullen, På de första är kattungarna tre veckor och på de sista fem veckor.
Tre av kattungarna har redan hittat sina nya familjer,så nu finns det en lilaspotted hane och en chokladspotted hona kvar som söker sina för alltid hem.




S*Razzlecat's Sir Percival, chokladtabby, Tingad




S*Razzlecat's Lady Of Shalott, chokladspotted, Till salu




S*Razzlecat's Sir Tristan, lilaspotted, Till salu




S*Razzlecat's Sir Lancelot, brunspotted, Tingad




S*Razzlecat's Lady Godiva, brunspotted, Tingad




1 kommentar:

Lämna gärna dina tassavtryck!