måndag 28 december 2020

Röda Kullen

 Nu har det fötts nya kattungar och jag har inte kommit ihåg att uppdatera! 😔

Två röda hanar blev det (förstås), och i dag har jag kommit till slutsatserna att en av dem är solid röd. När de föddes antog jag att de var spotted båda två, då det inte är många utan mönster som kommit till världen hos mig. (En blå och tre svartsmoke, om jag minns rätt.) Men nu ser jag att lilla Curry bara har spökmönster. Fyra veckor har de hunnit bli, och Buzzer har redan börjat smaka lite mjukmat medan Curry föredrar mammas mjölk. Duktiga på att använda toan är de också, och de har fått en liten inhägnad att busa runt i.

Båda kattungarna är reserverade!


S*Razzlecat’s Red Curry




***

S*Razzlecat’s Red Buzzer




***








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna dina tassavtryck!